Post Bariatrik Cerrahi

Title:

Description:

Post Bariatrik Cerrahi

Obezite ve metabolik hastalıklar günümüzde insanlığı tehdit eden en önemli hastalıkların başında gelmektedir. Bu hastalıklara ve bu hastalıkların yol açtığı yan etkilere karşı bir takım ameliyatlar ve operasyonlar yapılmaktadır. Bu ameliyat ve operasyonlar sonrası vücutta ani kilo kaybı nedeniyle sarkmalar meydana gelmektedir. Bu sarkmalar post bariatrik cerrahi operasyonları ile toparlanmakta ve hastalar kusursuz bir vücut görünümüne kavuşmaktadırlar.

Türkiye’de post bariatrik cerrahi operasyonlarında akla gelen ilk isimlerden biri olan Op. Dr. Murat Gürel, sizlere yüksek sağlık standartları, uzman ekibi, kaliteli cerrahi malzemeleri ile ayrıcalıklı ve seçkin bir hizmet vermektedir. Aşırı ve ani kilo kaybınız sonunda vücudunuzda sarkma meydana geldiyse bunu hiç dert etmeden Op. Dr. Murat Gürel’e başvurabilir ve kendinizi onun sihirli ellerine bırakabilirsiniz. Arzu ettiğiniz diri, genç, estetik ve ilgi çekici vücut hatlarına sahip olmak için hemen Op. Dr. Murat Gürel’in ekibiyle iletişime geçebilirsiniz.

Post Bariatrik Cerrahi Ne Demek?

Post Bariatrik Cerrahi ne demek sorusu ilgili kişilerin yönlendirdiği önemli sorulardan biridir. Morbid obezite ve diyabet gibi metabolik hastalıklar, bariatrik cerrahi yöntemleriyle tedavi edilmektedir. Bariatrik tedavi sonrasında vücutta bazı reaksiyonlar meydana gelmektedir. Vücutta meydana gelen deformasyonlar arasında; aşırı zayıflama, sarkma, şekil bozuklukları ve düzensizlikler sayılabilir. Vücutta meydana gelen bu deformasyonlar;

• Fleur De Lis Abdominoplasti, Abbdominoplasti, Çevresel Abdominoplasti
  • Santral pedikül Mammoplasti
  • Liposuction
  • Üst Sırt Germe
  • Kol Germe
  • Uyluk Germe
  • Magical Butt Lift (Benim şahsi pratiğimde)
  • Yüz Germe
  • Boyun Germe

plastik, rekonstrüktif ve estetik cerrahi uzmanı olarak tarafımdan çeşitli kombinlerle 3-4 seansta uygulanan ameliyatlarla tedavi edilmekte ve vücut hatları sıkılaştırılarak dinçleştirilmektedir. Bu operasyonlara post bariatrik cerrahi işlemleri denmektedir.

Copyright by Dr. Murat Gürel 2023. All rights reserved.