Whatsapp Whatsapp
Telefon Hemen Ara

Botoks

Botoks ile kırışıklık ve deride oluşmuş çizgiler geçici süre yok edilmesi sağlanır. Botoks tedavisinin etki süresi 4-6 ay civarında olup, etki süresi kişiden kişiye göre değişkenlik gösterir. Hastanın yaşı ve uygulanan bölgeye göre kalıcılık süresi değişebilir. Durumu etkilemektedir.

Yüzdeki katlanmaya bağlı olarak oluşan çizgiler kalıcı hale gelir. Alın bölgesindeki yatay çizgiler, kaş arasındaki çizgiler, göz kenarlarındaki kazayağı dediğimiz çizgiler ve dudak çevresi yüzün üst kısmındaki çizgiler, yüzümüze ruh halimiz dışındaki duygular ekler. Kızgın değilken kızgınmış gibi ya da mutsuz değilken mutsuzmuş gibi gözükebiliriz. Çizgilerinden arınmak isteyen her kişi bu işlemi yaptırabilir. Hamile ve emziren kadınlar için önermiyoruz. Botoks bir ilaç enjeksiyonu olup ince uçlu bir iğneyle uygulanır. Botoks özel bir ilaçtır. Bakteriden üretilmiştir, saf ve doğallaştırılmıştır. Botoks da kesme işlemi yapılmaz. Bir ameliyat değildir. İğne enjeksiyonu ile yapılır. Enjeksiyon yapıldığı anda sadece iğne batma acısı hissedersiniz. Ağrısız bir işlemdir. Bir yan etkisi, kişiye sağlıksal bir zararı yoktur. Tedaviden sonra başlangıçta ya da sonraki günlerde herhangi bir ağrı yaşanmaz. 5-6 kez düzenli olarak botoks uygulanan kişiler uygulamaya aynı düzende devam ettiklerinde kırışıklıkları yaratan mimik kaslarda etki süresi uzar ve daha uzun aralıklarla yapılmaya başlanır.

Çizgilerinize Erkenden Müdahale Edin

Doğal görüntünüzün bozulmamasını ve mimiklerinizi kullanmaya devam etmenizi sağlıyoruz. Botoks yöntemi ile yüzünüzü daha dinç daha genç ve ışıltılı zamanına geri döndürmeniz mümkün. Çizgilerinizin oluşmaya başladığı her yaşta bu işlemi yaptırabilirsiniz. İleri yaşlarda yaptırmaya başlamanız daha az oranla başarı elde etmenizi sağlar. 65 yaş ve üzeri süreçlerde yapılan botoks yüz kaslarının yıpranması ve zayıflaması sonucu kişiye kesin çözüm vermez. Erken müdahale ile gençliğinizi geri kazanın.

Yüz Estetiğinde Botoks

Botoks yüzde bulunan minik kasların kasılmasını geçici olarak engelleyerek yorgun, kızgın ve üzgün yüz ifadesini ortadan kaldırır. Kırışıksız, daha genç yüz ifadesi elde etmemizi sağlar. Botoks ve yüz dolgusu günümüzde en çok yaptırılan işlemler arasındadır. Yüz dolgusu hakkında öğrenmek istediğiniz tüm bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Yüzde Uygulama Alanları

• Alın çizgileri
  • Kaş arası çizgileri
  • Göz kenarı kırışıklıkları (kaz ayakları)
  • Üst dudak üzeri ince çizgileri
  • Kaş kaldırılması
  • Boyun derisindeki kırışıklıklar

Aşırı Terleme Tedavisinde Botoks

El, ayak ve koltuk altı terlemelerinde botoks tedavisi uygulanır. Ter bezlerine uygulanır ve 6- 8 ay aşırı terleme engellenir. Kişinin kendini rahatsız hissetmesi engellenir. Özellikle el ve koltuk altı terlemeleri hayatımızı kötü etkileyebilir. Nezaket gereği yapılan el sıkışmaları ya da yaz ayları da artan terlemeler size zor gelmesin. Sosyal hayatınız olumsuz etkilenmesin. Vücut kötü mikropları çoğunlukla ter yardımı ile atar ve temizliği sağlar. Aşırı terleme botoksu vücudun sağlığı için gerekli olan terlemeyi tamamen kesmez bu şekilde bir işlemi önermiyoruz.
Yapılan botoks da hedeflenen işlem aşırı terlemeyi engellemektir.

Çene dolgusu hakkında öğrenmek istediğiniz bütün bilgilere ulaşabilirsiniz.

Botoks’un Faydaları ve Riski

Botoks genç ve dinamik görünme dışında şaşılık ve migren tedavisinde de başvurulan bir yöntemdir. Sürekli olarak tekrarlayan yüz hareketlerinin neden olduğu kırışıklıkları tamamen ortadan kaldırır. Aynı zamanda bu kırışıklıklar kişiye asabi ve gergin bir ifade katar. Bu nedenle de kişiler botoks yaptırmayı tercih ederler. Bölge olarak yüzün kaşların arasına, alına, göz çevresinde oluşan hatta bazı durumlarda boyundaki kırışıklıklara karşı etkili olduğu görülmektedir.

Botoks her ne kadar zehir içerikli bir yöntem olsa da zehrin saflaştırılması nedeni ile hayati bir tehlike durumu söz konusu değildir. Fakat yanlış yapılan bir uygulama sonrası asimetri bozulması, göz kapağında düşüklüğe neden olabilir. Botoks; antibiyotik kullanan hastalara, gebelere ve kas rahatsızlığı bulunanlara yapılmamalıdır.

Botoks Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler

Botoks uygulaması 10 ile 15 dakika süren bir uygulamadır. Sonrasında ise yapılmaması gerekenler vardır. Uyumamak, yan yatmamak, banyo yapmamak ve sıcak suya maruz kalmamak gereklidir. Doktorun uyarılarına dikkat etmek yeterlidir. İlgili bölgeye masaj yapmaya da gerek yoktur. Ayrıca doktorun önereceği soğuk jeli söylenen saatte cilde sürmek gereklidir.
Botoks yaptırdıktan hemen sonra normal yüz kaslarınızı çalıştırmaya devam edebilirsiniz. Yapılmaması gerekenlere dikkat etmek yeterli olacaktır. Yüze yapılan bu estetik amaçlı işlemde doğru doktor ve doğru yere uygulama çok önemlidir. Yüzdeki normal mimiklerin kaybolması meydana gelebilir. Yanlış yapılan ve gereğinden fazla verilen botoks ilacı istenmeyen sorunlara neden olabilir. Doğru yapılan bir botoks uygulaması sonrası mimikler rahatlıkla normal şekilde görünür. Hatta botoks yapıldığı bile anlaşılmaz.

Çene Botoksu

Cerrahi bıçaklı çene küçültme ameliyatı yerine ameliyatsız botoks tedavisi tercih edilebilir. Anestezi korkusu olmadığı için ve iyileşme süreci olmadığı için çok tercih edilen yöntemdir. Masseder (cene botoksu) botoksu neştersiz, ağrısız, şişlik ve dikiş izi olmadan çene şeklinizin ve tabii ki yüz şeklinizin değişmesini sağlar.

Botoks ile Migren Tedavisi Mümkün Mü?

Migren ağrısı kişiyi her açıdan olumsuz etkileyen bir ağrıdır. Ataklar 4-72 saate kadar çıkabilir. Her ne kadar ataklar başlamadan kişi kendini tamamen normal hissetse de başlama ihtimali kişinin gerilmesini neden olur. Bazı hastalarda kişi migren atağı başlamadan önce bir ışık çakması, kötü bir koku duyma yâda tuhaf bir ses işitme şeklinde duyularımızı yanıltan bir algılama yaşar.

Ağrıyan bölgeleri hastalar genellikle kaş ya da göz üstü, yanlarda ve ensemde ağrı var şeklinde tarif ederler. Botoks ile ağrıların azalması ve bazı hastalarda ağrının durduğu gözlemlenmiştir.
Botoks etkisi geçici olduğunu için zamanla tekrar edilmelidir. Düzenli yapılan botoks süreyi uzatacaktır ağrısız günler sizi bekliyor. Bazı hastalarda migren ağrısını tamamen yok olduğu geri dönüşleri aldık.

Sizden Gelen Sorular?

Botoks yılan zehiri midir?

Hayır. Clostridium botulinum adındaki bakteriden alınan bir toksindir. Çoğu antibiyotikte ilaçta bu yöntem ile üretildi.

Botoks felç yapar mı?

Botoks enjekte edildiği uygulandığı kasların sadece geçici bir süre hareketini kısıtlar. Hissizliğe, felçe sebep olmaz.

Dudaklara yüze hacim kazandırır mı?

Hayır. Uygulanan bölge şişmez dolgunluk kazanmaz.

Botox ile kaşlar kaldırılabilir mi?

Doğru hekimle doğru noktalara, yeterli miktarda uygulandığında kaşlar hafif yukarı kaldırılabilir.

Botoks sonrası denize girebilir miyim?

Enjeksiyon yapıldıktan 1-2 gün sonra denize girilebilir. Bu süreyi beklemenizi tavsiye ediyoruz.

Botoks yaptırdım etkisini ne zaman görebilirim?

Etkisini 10-15 Gün Sonra Görebilirsiniz.

Botoks yan etkileri nelerdir?

Sağlığa zararı olmayan bir işlemdir. Botoks yaptırmanın bilindik hiçbir yan etkisi yoktur.

Uygulama Ağrılı Mıdır?

Botoks öncesi uygulama yapılacak bölgelere ağrıyı azaltmak için kullandığımız kremler sürüyoruz. Botoksu küçük iğneler yardımıyla yapıyoruz. Hafif bir acı hissedilebilir.

Botoks etkisi ne kadar süre kalıcıdır?

Kişiden kişiye değişiklik gösterir genelde 5-6 ay arası kalıcılığı vardır.

Botoks ücreti ne kadar?

Botoks 2020 ücretleri hakkında bilgi almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.